čtvrtek 1. října 2009

Equilibrium goodies - Edvin mostly


Měla jsem v plánu opravdu "epický" plakát s Elízou a její žačkou, ale zasekla jsem se na... ehm, hlavě. Takže Elíza a dodatkově jeden nepodařený náčrt "Ginny".



K tomu se pravděpodobně nedá říct víc, než že moje znalosti pochroumaných aut, lomu kovu při destrukci a povšechně anatomie jsou bohužel minimální nebo echt zakrněly (je nutno na tom zapracovat). Ale našla jsem zajímavý počet webů, které se věnují fotkám právě exoticky poničených aut...


Edvin "After the fall"
Když už jsem si reálně hrála na papíře s COPICy, říkala jsem si, proč ho trošku ještě nepocuchat ve Photoshopu. Bohužel není čas a trpělivost, takže zůstalo jen u tohoto. Stydím se, příště to snad bude lepší ;) (pozadí sem vzala odsud)

Těchto pár obrázků mi leží na HDD už někdy od března, ale ještě se na ně nedostalo... snad to bude lepší... počítám tak za měsíc by se tady mohlo objevit něco víc. :)

1 komentářů:

Bragi řekl(a)...

Moar!